Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını gün içerisinde gerçekleştirdiği çift antrenmanla sürdürdü. Sarı-lacivertli ekipte teknik heyet yönetiminde yapılan çalışmalar, hem sahada hem de salonda gerçekleştirildi.
GÜN SAHADA BAŞLADI
Sabah yapılan ilk antrenmanda futbolcular; ısınma, koordinasyon, pas ve taktik çalışmalarının ardından bireysel programlarla idmanı tamamladı. Teknik heyetin oyuncuların fiziksel durumunu yakından takip ettiği belirtildi.
AKŞAM SALON ÇALIŞMASI
Günün ikinci bölümünde takım salonda bir araya geldi. Futbolcular, kuvvet ve dayanıklılık odaklı program uygularken fiziksel yüklemelerle günü tamamladı.
HAZIRLIKLAR DEVAM EDİYOR
Teknik heyetin, oyuncuların fiziksel seviyesini yükseltmeye yönelik çalışmalarını sürdürdüğü ve antrenman temposunu kademeli olarak artırdığı ifade edildi.
ÇALIŞMALAR SÜRECEK
Sarı-lacivertli ekip, yeni sezon hazırlıklarına ara vermeden devam edecek. Fenerbahçe, bir sonraki antrenmanla çalışmalarını sürdürerek sezon öncesi hazırlıklarını yoğun tempoda sürdürecek.
